FAQs
Veel gestelde vragen
Dat kan via het "AFSPRAAKFORMULIER"
of
bel ons even op 089/844 155. Spreek je naam en een korte boodschap in, wij bellen je terug op onze terugbel-momenten
Belangrijk: Wie niets inspreekt kan niet terug gebeld worden
We onderbreken de therapiesessies niet om de telefoon te beantwoorden maar bellen je binnen korte tijd terug
We starten met een korte kennismaking en het in orde brengen van de administratie
Daarna luisteren we naar jouw verhaal: Waar heb je last van? Wat zijn je beperkingen?
Vervolgens voeren we een klinisch onderzoek uit om de oorzaak van je klachten beter te begrijpen
Op basis van je verhaal en het onderzoek stellen we een persoonlijk behandelplan op, dat we samen met jou bespreken. Zo weet je wat je kunt verwachten en werken we gericht aan je herstel
- Identiteitskaart
- Voorschrift van de dokter
- Resultaten van eventuele onderzoeken, operatieverslag,… op te vragen bij je (huis)arts
- Indien je hetzelfde kalenderjaar (1 januari-31 december) reeds kine gehad hebt in een andere kinepraktijk, vermeld dit dan zeker tijdens de eerste behandeling of intake. Het geeft administratieve problemen bij het ziekenfonds als er een foutieve nomenclatuurnummer aangerekend wordt
- Grote handdoek
- Gemakkelijke kledij
- Een gepland consult van 30 minuten dient minstens 24 uur op voorhand afgezegd te worden
- Een gepland consult van 60 minuten dient minstens 48 uur op voorhand afgezegd te worden
- Niet tijdig afgezegde afspraken worden altijd in rekening gebracht zonder tussenkomst van de mutualiteit
- Wijzigen of annuleren kan enkel telefonisch op 089/844 155. Spreek je boodschap in bij voicemail
- Behandeling in de praktijk :
- € 37,50 - 30 min *
- € 75 – 60 min*
- Behandeling aan huis:
- € 42,50 *
Alle therapeuten die hier werken zijn gedeconventioneerd
*Voor patiënten met een verhoogde tegemoetkoming gelden de conventietarieven.
Voor behandelingen die op uw eigen vraag voor 8u of na 19u gepland worden, wordt een toeslag gevraagd
Indien nodig, komen we jou aan huis behandelen. Indien jouw mobiliteit het evenwel toelaat, raden we sterk aan om naar onze praktijk te komen. Daar hebben we immers een veel betere behandel- en oefenruimte, die jouw revalidatie enkel ten goede komt. Onze huisbezoeken beperken zich tot de omgeving van de praktijk
- We rekenen af na iedere behandeling. Voor mensen die een langer traject volgen rekenen we af op het einde van de maand
- Betaling kan cash, met bancontact, bankoverschrijving of met payconiq
- Het getuigschrift voor de mutualiteit (terugbetaling) wordt verstrekt na iedere betaling
